If - 丁可

高小培Gianni:

       国内少有的音乐风格 一开始以为是外国歌手 旋律简单 声音柔和 但是又很抓心 很好听的极简主义作品 音乐 需要把你内心的杂念摒除 沉静到音乐里 才能感受歌手想带给你的东西 

     


     If    丁可

I came your danger soul
我靠近你危险的灵魂
think so you'll say hello
想着你会说声你好
breaking you find to go
突然你想要离开
break down you might be lone
分开 你会觉寂寞吧

angel you down thinking
天使 你静下来想想
think so you freaking down
自认为你创伤已去
say hi to send you go
说声你好,来送你走
break down you might be lone
分手 你应该是寂寞的吧

and you know you saying to go
你知道吗 你说着要走
you don't know I love you so
你不知道我有多爱你
breaking down I find to go
心碎的我寻着而去
I can't down to soul
我却再也心安不得


angel now you think so
天使 现在你也这么想吧
don't freak the danger soul
不再害怕这危险的灵魂
breaking I find to go
突然我却要离开
break down you might be lone
分手 你也会寂寞吧

and you know you saying to go
你知道吗 你说着要走
you don't know I love you so
你不知道我有多爱你
breaking down you trying to go
分手后,你奋力离去
I can't down to soul
我却再也心安不得

and you know you trying to go
你知道吗 当你奋力离去
you don't know I love you so
你不知道 我是这样爱你
breaking down you trying to go
破碎了,你奋力离去
I can't down to soul
我却再也心安不得 


评论
热度(343)
© 细细粒 | Powered by LOFTER